Friday, July 22, 2011

Mamat youtube matluthfi90

Salam..

Hari ni aku terjumpa dengan satu channel baru di Youtube. Channel kepunyaan matluthfi90 .


Dari channel dia , xbyk info yang boleh aku dapat pasal mamat ni. Yang dapat aku teka , dia lahir tahun 90.. So , tahun 2011 , umur dia 21 tahun..

Video - video yang dikongsikan adalah berkisar dengan kehidupan harian kita rakyat Malaysia. Mengulas isu - isu tertentu dengan pendapat sendiri.. Loghat yang digunakan agak kelakar .

Video - video dia bagaikan ingin menegur apa yang dia rasakan salah tetapi dengan cara yang tidak menyinggung hati sesiapa.. Dalam bahasa mudah , teguran yang beradab :)

Aku tengah download semua video - video dia . Nak layan semua.. Nnt leh share ngan korang semua pengajaran - pengajaran yang aku dapat dari video dia.

Pada pendapat aku , apa yang dikongsikan dapat membawa pengajaran yang baik kepada rakyat Malaysia.

So , jom layan video - video matluthfi90 ni.

Ambil Yang Jernih , Buang Yang Keruh dan Tiru Kebaikan Bukan Keburukan
p/s : Dia ni kat Malaysia @ Australia ?
p/s/s : Aku nak interview dia la.. Agak - agak dia terima ker ?

3 comments:

  1. die mmg best :)!!!

    ReplyDelete
  2. hehe..die dh femes kot skrg smpai remeja interview die aritu..die blaja kat australia..:)

    ReplyDelete
  3. dia mmg bes..ada akaun fb dia..tp xdpt nk add..

    ReplyDelete